Uny IT Servicedesk |
Uny IT beschikt over een professionele Servicedesk. Deze helpdesk is standaard bereikbaar voor iedere klant van Uny IT. Uny IT is in staat om klantspecifieke afspraken te maken met betrekking tot de te leveren service en support. Zo is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) met ons af te spreken. Wij kunnen desgewenst periodiek overzichten met betrekking tot de geleverde service en support aan u als klant overleggen. Voor elke support en/of servicevraag zullen wij een ticket aanmaken in ons helpdesk support systeem, waarmee wij elk probleem actief kunnen opvolgen en op basis waarvan wij u terug kunnen rapporteren. Standaard is de Uny IT Servicedesk op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 onder 073-7370013. Ook bestaat de mogelijkheid om met u als klant afwijkende afspraken met betrekking tot de bereikbaarheid van de helpdesk te maken. Zo kan het voorkomen dat u 's-avonds ook support nodig heeft, of 's-ochtends voor 9:00 uur. Wij kunnen u in dat geval een specifiek supportcontract aanbieden. Uny IT kan zelfs 24/7/365 support leveren. Dit doen wij reeds voor een aantal tevreden klanten. Voor het aanmelden van een probleem, kunt u volstaan met een mailtje naar onze servicedesk: Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken . Uw probleem komt dan direct in ons helpdesk support systeem terecht. Er wordt van uw probleem direct een ticket in het ticketsysteem van Uny IT gegenereerd, op basis waarvan wij voor u aan de slag gaan de problemen spoedig op te lossen. Bellen kan ook via ons telefoonnummer: 073-7370013 Meer informatie? neem contact met ons op via ons telefoonnummer073-7370013 of via ons contactformulier.
|